Avatar billede mort1 Ekspert
05. maj 2018 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung BD-8900

Jeg har fået en ny DVD/BlurRay optager / afspiller Samsung BD-8900, en fin tingest, men i forhold til forgængeren (Samsung xx-8300) som desværre ikke blev gammel, så er den nye uendelig langsom, såvel ved tilslutning til mit TV, som ved kanalskift og betjening i det hele taget. F.eks. når man scroller ned over kanalerne, så er bjælken på skærmen langt bagud i forhold til de tryk man foretager.
Er der nogen herinde som ved om BD-8900 bare er langsom, eller ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2018 - 16:56 #1
Jeg har fundet en test af Samsung BD-8900.

https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1379019134#5

Jeg har selv to Panasonic DRM BCT84. På disse er funktionerne lynhurtige. Der er også to tunere i disse DVB-C (kabel)
Avatar billede mort1 Ekspert
12. juni 2018 - 14:29 #2
Det ser desværre ud til, at jeg blot må affinde mig med skidtet - En skam, fordi forgængeren var fin fin