Avatar billede Bj081073 Praktikant
06. maj 2018 - 18:09 Der er 4 kommentarer

Laptop gamer pc

Jeg har en datter der gerne vil bruge nogle af hendes konfirmationspenge på en ny laptop gamer, nogle forslag.? Den skal som minimum kan spille CS GO uden problemer. Ved ikke om det skal være med en 17” skærm eller om en 15,6” er ok.?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2018 - 19:39 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2018 - 19:40 #2
skærmen er nyeste tech, ips, 17"
Avatar billede puren Ekspert
07. maj 2018 - 09:06 #3
det ser ikke ringe ud dog.

syntes jeg at harddisken er lidt lille jeg mener windows, office og nogle spil så er der ikke meget disk tilbage af 256 GB,

ram 8 GB havde nok købt en stick mere og smidt i dyret

og så der self. det at det er en bærbar, jeg mener det er hurtigt at putte den i tasken, det simplet når man skal hjem til andre og en masse andre ting og der stopper festen så også, din datter vil have en lækkert labtop resten af 7. og 8. klasse. i 9. klasse er det ikke den hurtigste mere. i 1.G har hun tanken "det ville være dejligt med en ny computer" 2.G har hun tanken "jeg ønsker mig en ny computer". i starten af 3.G "mor jeg skal have en ny computer"

tog man i stedet for en stationær computer er kommentaren i 3.g "mor jeg skal have et ny grafikkort og noget ram"

prisforskel ca 6000
Avatar billede Bj081073 Praktikant
07. maj 2018 - 09:44 #4
Hun har en stationær gamer hjemme hos sin mor, det er til når hun er andre steder 👍