07. maj 2018 - 23:05 Der er 2 kommentarer

Windows bliver ved med at sige ''no respond'' og er død langsom

Kære netværk!

Min HP pavilion har været noget af en satans ting at arbejde med i skolen.

Hver gang jeg åbner op for min pc, popper ''aktiver windows'' op. Det er godt nok et stykke tid siden jeg har købt den men det burde da virke i lang tid?

Når jeg går på nettet osv så stopper den og jeg skal vente i lang tid før jeg kan komme videre.

Den stopper procesen jeg har gang i med det samme og dernæst kan der gå flere minutter før jeg kan bruge den igen.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal snart til årsprøve i 1.g og kan ikke bruge den hvis den skal blive ved med at fejle.

- Har forresten fået at vide af en af mine it-lærer at det kan være at et ''hovede'' sagde han i min harddisk er røget af og ikke kan læse tingene som den normalt skal kunne. Jeg har dog tabt min pc en enkelt gang men ingen synlige skader udover noget plastisk fra pc'en udefra der er røget af..

Er der nogen der kan hjælpe mig? :)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2018 - 02:39 #1
hvis ikke den er fyldt med malware/virus, så kan den sagtens ha taget skade af at blive tabt!

prøv at scanne dem med www.malwarebytes.org
20. maj 2018 - 00:20 #2
Det vil jeg prøve :)