Avatar billede Tobias Praktikant
08. maj 2018 - 09:49 Der er 2 kommentarer

Virus forsvinder ikke!

Nå jeg starter op min computer åbner den op 2 .bat filer. Desværre hjælper det ikke noget, fordi jeg har gennem kigget, selv med top virusfjerner og manuelt check i hele Windows og Windows32 mapperne. Der er 2 .bat filer i opstarts mappen, men det hjalp ikke at slette dem da det så ud som om de bare blev puttet in igen på ny opstart. Enten er det min computer eller så er det specefikke programmer som indeholder beviset. Hele skærmen eller et bestem program flimmer og ligner lidt sådan et virus attack fra film. Hvis jeg formindker programmet så går flimmern med, nogen gange ligner det at skærmen er flækket.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2018 - 10:09 #1
start jobliste (Ctrl+Shift+Esc) og klik på fanebladet start - find bat-filer og deaktivér dem - evt se efter, om bat-filerne starter et program, som ligger i joblisten, og deaktivér det.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2018 - 16:52 #2
Du skriver du har brugt en virus scanner. Kør også gerne med Malwarebytes en tur:
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/