Avatar billede lurup Ekspert
08. maj 2018 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sætte navn på en PDF fil

Jeg modtager en del regninger jeg skal godkende på mit arbejde.
Det kommer mange gange som pdf fil og vi skriver den ud, sætter en manuel stempel på den og jeg skriver under.

Kan jeg på en måde åbne pdf filen og indsætte et stempel med felter til at skrive navn, dato og konto og efter efterfølgende sende det til min bogholder ??
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2018 - 10:23 #1
man kan lave en side med stempel (og evt jeres logo) og så merge (samle) de to pdf'er med jeres side først - og så navngive den til noget systematisk brugbart.
fx https://www.pdfmerge.com/
der er også alm programmer, der kan det, hvis det ikke skal ske online
Avatar billede lurup Ekspert
08. maj 2018 - 10:37 #2
Kan man ikke åbne pdf filen og indsætte en tekst boks med logo og 4 tekst felter
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. maj 2018 - 10:44 #3
Tag et kig på https://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-editor
Med den sætter jeg noter og fremhævelser ind på PDF dokumenter, og så vidt jeg kan se, kan den også håndtere "stempler", uden at jeg ved hvad det dækker over.
Avatar billede falster Ekspert
08. maj 2018 - 13:36 #4
Ad. #3:
Kan udmærket oprette brugerdefinerede stempler og (selvfølgelig) også indsætte dem.

Det samme kan Foxit Reader

https://www.foxitsoftware.com/pdf-reader/

Citat fra hjælpen:
The Stamp commands in Foxit Reader are a group of advanced tools that enable you to stamp content and watermarks into a PDF document. Foxit Reader supports image stamps with various image formats (JPEG, GIF, BMP, WMF) and PDF file stamps. You can either create dynamic stamps which can obtain information from your system including name, date and time, or import existing dynamic stamps. Stamping PDF files is a very useful feature especially when you need to give reviewers some advices about the document's status or sensitivity.
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 21:03 #5
TAk