Avatar billede Torn Novice
10. maj 2018 - 11:40 Der er 1 kommentar

Hjemmeside

Jeg skal programmeret en lille erotisk hjemmeside (ikke porno), der skal kunne nogle småting.

Er der en der kan give mig et super tilbud?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. maj 2018 - 12:26 #1
du er nok nødt til at lave en ordelig krav spec? hvis du skal have en pris.

snakker vi time pris eller fast pris på opgaven ??
hvilke programmerings sprog understøtter dit webhotel ?? (kun HTML, PHP, ASP(x), RUBY, JAVA,.....)
hvilke database understøtter dit webhotel ?? (MySQL, MSSQL, ORACLE,.....)
skal det bygges i et CMS, feks wordpress (understøttet af de fleste webhoteller).

fordelen ved et CMS er at meget er bygget i forvejen, og der findes masser af addon, så udviklings tiden lav.

har du allerede et domaine ??, hvis ja, hvilke udbyder og pakke har du valgt