Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
11. maj 2018 - 14:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sims4

Jeg skal have købt en stationær der kan køre spillet, er der nogle gode råd ?
Avatar billede Slater Ekspert
11. maj 2018 - 14:21 #1
Hvis du køber den fra ny, så kan nærmest enhver stationær køre det.

Hvis du vil have ordentlige råd, må du nok sige lidt mere om hvad du ønsker.
Avatar billede posten Ekspert
12. maj 2018 - 06:06 #2
ja som #1 skriver læst på din æske hvad krav der er til din sims 4 har så fundet dem her : Styresystem: Windows 7,8, eller 8.1 64 Bit.
Processor: Intel Core i5 eller hurtigere.
Hukommelse: 4 GB RAM.
Harddisk: Mininimum 9 GB ledig plads, med mindst 1 GB ekstra plads til brugermateriale og dine gemte spil.
Grafikkort: NVIDIA GTX 650 eller bedre.
kan se den "kun" kriver 1gb ram i skærmkort vil anbefale du min. finder en på de 4 gb og din cpu skal være en i5 så god jagt på din pc forslag :
det er jo dyre sager : https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/stationaere-computere/stationaer-pc/asus-k20cd-k-nr025t-ssf-dt/p-604763/  5799.- ved jo ikke om du har behov for dvd drev til dit sims 4