Avatar billede kasperfriis Praktikant
12. maj 2018 - 14:50 Der er 5 kommentarer

Idéer til content om online marketing

Dav

Jeg har netop iværksat et nyt website, hvorpå jeg i min fritid vil dele ud af råd til online markedsføring, samt skrive om artikler og opdateringer.

Men nu til mit spørgsmål: Det er altid godt at få idéer til nyt content. Og jeg har allerede en masse, men hvis DU har noget, der kunne være interessant at beskrive nærmere eller tage en ny vinkel på, ville jeg finde det yderst elskværdigt.

Websitet kan findes her: https://webenable.dk

(Og ja, jeg døjer med en pæn mængde mixed content... fixing it ;) ).
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2018 - 17:22 #1
Generelt, så må man ikke, hvis ikke bruger har accepteret det først (mht kontakt til brugere via fx email, sms osv) - jeg går så ikke ind på din side, da det kan være en skjult accept af, at jeg vil modtage mails - det vil jeg ikke - hader konceptet som 99,99% af alle andre også gør.
Avatar billede kasperfriis Praktikant
12. maj 2018 - 18:02 #2
Hej Claes.

Jeg beklager, men jeg er ikke helt sikkert på, jeg ved, hvad du mener.

Mener du, at min side bærer en risiko for, at du bliver tilmeldt et nyhedsbrev? Det gør du ikke - faktisk indsamler jeg slet ikke dette på den pågældende side.

Jeg søger blot lidt feedback og idéer.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2018 - 19:00 #3
jeg har ikke været inde på siden - det gør jeg sjældent når ordet marketing er i brug. Det er mest mht 'trediepart cookies' og deres brug. Jeg gider ikke bruge tid på at gå inkognito og undersøge. Mange reklamer på et site er ofte en no-go selvom jeg slår dem ned med hård hånd.
Du kunne starte med at melde ud, om det er B2B eller om siden er henvendt til private, der vil undgå online markedsføring.
Avatar billede kasperfriis Praktikant
02. juli 2018 - 18:56 #4
Hej Claes.

Siden er ikke henvendt at markedsføre sig med. Den er henvendt til at hjælpe virksomheder med at markedsføre sig. Beklager, hvis ikke jeg har meldt klart ud fra start.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2018 - 19:33 #5
så velkommen i klubben
https://www.google.dk/search?q=b2b+markedsf%C3%B8ring&oq=b2b
der er flere om buddet, og mange af dem er prof reklamebureauer - husk at overholde regler ved b2b kommunikation, så du ikke pisser evt kunder af - du er på et svært marked.