Avatar billede am123 Praktikant
12. maj 2018 - 22:54 Der er 7 kommentarer

The Director wants to be able to see statistics for a specific delayed student.

Studiechefen vil gerne kunne generere noget statistik om en specifik forsinket studerende. Brug en passende
metode til at modtage PERSON_ID på den pågældende studerende fra brugeren. The Director wants to be able to
see statistics for a specific delayed student. Statistikken skal omfatte:
• Antal prøveforsøg for den pågældende studerende
• Den studerendes gennemsnitlige karakter
• ENROLL_PERIOD både numerisk og konverteret
• FACULTY_ID for den studerende
• STUDYBOARD_ID for den studerende
Din løsning skal sørge for at kun PERSON_ID for en forsinket studerende håndteres – alternativt skal der vises en
passende fejlbesked til brugeren.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2018 - 01:21 #1
først skal du skabe en database med oplysningerne
så skal du brygge noget SQL sammen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. maj 2018 - 08:53 #2
Det er ved at blive lidt trist efterhånden, med elever og studerende, der ikke gider løse deres egne opgaver.

Var det ikke en ide, om du lettede bagdelen og skabte et løsningsforslag og bad om input til det, istedet for bare at losse opgaven af her og håbe på at andre løser den for dig - så ville det da i det mindste se ud som om du GAD beskæftige dig med din uddannelse?!?
Avatar billede jkrons Professor
13. maj 2018 - 10:14 #3
Det er mere en opgave for Access end for Excel.
Avatar billede puren Ekspert
13. maj 2018 - 10:23 #4
men self. få løst din opgave her uden at vide hvad den gør og så få klaps i røven på dit første job.

for dit ynglings citat bliver jo nok "Det kan jeg ikke finde ud af"
og når du siger det 3-4 gange i træk så svare chefen igen "DU ER FYRET"

gør dig selv en tjeneste LØS DIN EGEN OPGAVE!!
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
13. maj 2018 - 10:44 #5
Ja, og det er jo ikke engang fordi opgaven er særligt svær!

Jeg holder med JKrons - det lugter mere af en database opgave - men, jeg er uenig med Puren: Det er ikke sikkert, at han bliver fyret...
...det kunne jo være, at han kunne lokke folk, på diverse forums, til, også, at udføre hans job for ham :-)
Avatar billede am123 Praktikant
13. maj 2018 - 10:54 #6
Grunden til jeg spørg er for at få hjælp - ikke så nogen skal lave mine opgaver :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. maj 2018 - 21:23 #7
Kunne du så ikke prøve at starte oppe i #2 og i det mindste lave et løsningsforslag, så er jeg da sikker på at der er hjælp at hente - vis lidt initiativ...?