Avatar billede lurup Ekspert
14. maj 2018 - 00:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kategorier i woocommerce

Jeg har problemer med kategorier i woocommerce

Jeg har en webshop med hunde foder og hunde snack.

Jeg har en vare i hver kategori so skal ligge sådan her

1.    hund/hundefoder/foder
2.    hund/hundesnack/snack

MEN begge mine vare ligger under hund
Altså
1. hund/foder
2. hund/snack

Hvad gør jeg forkert ??
Avatar billede stjans Guru
14. maj 2018 - 07:00 #1
Hvordan står varerne i højre side, hvis du f.eks. vil editere en af dem - under kategorier ?
Avatar billede lurup Ekspert
14. maj 2018 - 08:55 #2
Avatar billede stjans Guru
15. maj 2018 - 06:41 #3
Hej igen Lurup

Som jeg ser det har du een vare i hver kategori - og 2 varer der er ukategoriserede.

I shoppen - hvis du vælger kun at vise een underkategori på side 1 (f.ek.s) så viser den vel kun denne/disse varer ?.
Avatar billede lurup Ekspert
15. maj 2018 - 22:29 #4
Hej
Jeg er ikke helt med
Jeg skal have en vare i Hund/foder/ vare 1 og en vare i Hund/ godbider/vare 2.
Når jeg vælre hund skal der være 2 mapper jeg kan vælger  ...en der hedder foder og en der heder godbider.
Hvordan laver jeg det ??
Avatar billede Ulrich S Juniormester
19. maj 2018 - 21:46 #5
Hej Lurup,

Det afhænger af hvordan du har opsat din linkstruktur. Du burde sagtens selv kunne gå ind og rette det til, så du får det som du ønsker. Virker også til at du har fået det løst :-)