Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. maj 2018 - 12:16 Der er 1 løsning

Billeder på google foto i normal størrelse

Jeg har ikke været opmærksom så, på et tidspunkt smjsr jeg uploadet nogle billeder til google photo i normal. Det betyder de nu bruger plads på min google konto.
Nogen som ved om det er muligt at finde de billeder og uploade dem i høj opløsning på ny, så de kommer under den gratis ubegrænset plads?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. maj 2018 - 08:02 #1
Jeg fandt løsningen.
Google foto via pc.
indstillinger
øverst vælger du Høj kavlitet
derefter klikker du på knappen "komprimere billeder" ved siden af "Køb lagerplads".
Der går nu lidt tid så er alle billeder og film komprimeret.
Du kan sagtens lukke browseren imens