Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. maj 2018 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne "Lynspil-Menu" på FB konto ?

Som noget nyt (Synes jeg) - Er der en "Lyn-spil Menu på FaceBook kontoen ...

Ja, det betyder jo ikke så meget ... For jeg spiller ALDRIG spil på FB ...

Men :

Kan man fjerne den "Lynspil" Menu ? Som viser hvad andre FB brugere spiller ?

- Interesserer mig ikke ret meget ....

*
God Fredag * venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede nopsen Ekspert
18. maj 2018 - 19:13 #1
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. maj 2018 - 20:18 #2
Tak, nopsen - prøver
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2018 - 09:04 #3
Prøvede #1, men kunne ikke på Firefox få det væk.
Men med Adblock kunne jeg.
Jeg højreklikke på spil menu og vælger fjern reklame.
Der fremkommer en skyder man kan trække i og alt efter hvor meget man trækker forsvinder dele af reklamerne/boks i højre side. Når det er som det skal være så trykker men gem.
Ved ikke om det kan gøres på samme måde i Crome som jeg ikke bruger.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2018 - 09:12 #4
Det var så måske bloker jeg skulle trykke på i stedet for gem :-). Tror ikke der stod gem.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. maj 2018 - 22:14 #5
Tak - 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2018 - 08:25 #6
Velbekomme Jørn :-)