Avatar billede Per Qvist Kongshavn Praktikant
19. maj 2018 - 13:25 Der er 4 kommentarer

Køb af AVG

Hej.  Jeg er ved at købe en AVG licens men bliver noget forvirret over at man kan får priser fra gratis - til ca 160 kr  op til 400 hos de autoriserede forhandlere. er der nogen der har erfaring med valg her.  Er der er forskel på det produkt  man køber ?  det ser meget ens ud, men  det med småt og så på fagengelsk

venlig hilsen
Per Qvist Kongshavn
Avatar billede 450025 Ekspert
19. maj 2018 - 13:37 #1
Jeg tror du skal sjå deg om etter noe annet,AVG og Tune opp er samme familie dem har jeg fjernet og fått et langt bedre liv, men lykke til.
Arne
Avatar billede Per Qvist Kongshavn Praktikant
19. maj 2018 - 15:22 #2
Jeg forstår inte din information, måske vi taler om noget forskelligt. Kender rigtig mange som er meget tilfredse med avg, både på pc og på android.  Har selv brugt androids avg-suite i 4 år og vil nødig undvære den. men det har altid været freeware udgaven.  Jeg er også fristet af tanken om at vi i familien kan bruge samme licens på alle devices. Det er lettere med et produkt at skulle vedligeholde. (tre platforme)
Pt har jeg forladt bitdefender og McFee her jeg forlængst droppet.
Hvilken en bruger du selv ?
Avatar billede INK Ekspert
19. maj 2018 - 15:48 #3
For almindelige brugere, der ikke bevæger sig ud på de grumsede og mørke områder af internettet og ikke downloader tilfældige programmer, er Microsofts egen antivirus i Windows10 efter min opfattelse tilstrækkeligt.
Kan dog anbefale Avira (gratis udgaven), der ikke belaster maskinen så hårdt som visse andre.
Den største risiko sidder nok 40 cm foran skærmen. Vi skal styre vores nysgerrighed og undlade at trykke på ukendte links m.m.m. Hvis du vinder i en konkurrence, som du ikke har deltaget i, så lugter det.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. maj 2018 - 16:27 #4
Vel For å ta det enkelt, noen liker Datteren andre Gamle Mor, Defender har jeg brukt lenge var ok den, bare man holder seg på gulvplanet. Hvorfor ble den borte jo jeg må som sagt skanne en del og Sannhetsbeskyttelse hindret dette i dag vet jeg ikke?
Avira fri ok, et evig Mas med reklame, jeg har betalt AVG og Tune upp samme mas  der Søpledunken var egnet sted for dem.

Men 40 cm fra nesa og inn til skjermen klarte Bidefender med glans selvsagt betalt versjon det var en av dem dyktige hjelpere her på Fora som ga meg ideen ja faktisk flere, Den er rene vakthund den bjeffer ikke heller den bare jobber den, nå kan jeg lene meg tilbake nyte konjakken Hennesi hver kveld den var ikke dyr heller, noe av det beste jeg har hatt faktisk. Men lytt til ink du, han vet svaret.
Arne