Avatar billede michaeltryl Seniormester
19. maj 2018 - 18:24 Der er 2 kommentarer

cookie samtykke popper ikke op

Jeg har hentet cookie samtykke scriptet her
http://minecookies.org/cookiesamtykke/

indsat det som beskrevet, men når jeg tilgår min side
www.magiske-michael.dk
popper samtyket ikke op.
Har forsøgt at rydde browser data, cookies osv.
har forsøgt i inkognito mode.
På andre enheder uden held.

Håber en kan komme med et bud på hvor fejlen er.
Kan det være Wordpress som driller.
Avatar billede Slater Ekspert
19. maj 2018 - 21:00 #1
Der er noget galt med din jQuery. Den bliver loadet korrekt, men jQuery er defineret mens $ ikke er. Det burde ikke kunne lade sig gøre, da de to er det samme i jQuery, så enten er der en fejl i det script, eller også er der et andet script der ødelægger det.

Det er i hvert fald problemet. Dit cookie-script forsøger at bruge $, og det er ikke defineret.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
20. maj 2018 - 11:00 #2
Ok tak for svaret,.
Jeg har ikke den store forstand på det, så må forsøge at finde et andet script jeg kan bruge :)