Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. maj 2018 - 06:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slå irriterende "Søgeforslag" fra på FaceBook

Når man skriver på FaceBook,
så kommer der, af og til, irriterende "Søgeforslag" frem i teksten, og hvis man ikke er opmærksom, står det der lige i teksten.
*
Hvis I ved, hvad jeg mener ?
*
F.eks skrev jeg noget med August måned - Og så blev det erstattet af en FB vens navn, som hedder August til fornavn og så to andre navne.
*
Og andre eksempler ....
*
Man kan man ikke slå disse, automatiske, søgeforslag og henvisninger fra ?
*
De er da irriterende !
*
Hvis I ved, hvad jeg mener ?
*
Fortsat god Pinse. Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2018 - 09:23 #1
Er ikke sikker på du kan. Men du kan slette den historie der kommet når du selv har søgt derinde. Ved en sletning af disse søgninger vil du sikkert få mere målrettede søgninger. Prøvede selv at rense min søgning og bruge dit forslag med "august måned" og det kom som 1 resultat i listen der fremkom.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. maj 2018 - 09:25 #2
T*A*K ... Nåh ....
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2018 - 09:26 #3
Ved ikke om du kan få et fyldestgørende svar ved at henvende dig her:
https://www.facebook.com/help/contact/268228883256323/?ref=u2u
Du kan finde søg funktion i boks under produkt eller funktion og nedenunder forklare hvad du kunne tænke dig ændret :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. maj 2018 - 09:29 #4
Mange tak - Tjekker det - Lidt senere - God Pinse, fortsat ...