Avatar billede Morten Praktikant
22. maj 2018 - 12:12 Der er 4 kommentarer

Delvis synkronisering i min google-kalender

Hej med jer
Jeg har lige opdaget på min telefon, at mine begivenheder fra efteråret 2019 og frem er forsvundet (pånær gentagne begivenheder som fx fødselsdage). Begivenhederne er dog på min google-kalender på computeren. Hvis jeg så på telefonen opretter en begivenhed eksempelvis d. 10. okt. 2019, så synkroniseres den hurtigt til google-kalenderen på computeren. Men modsat - fra computeren til telefonen - gør den ikke (medmindre det er en begivehed inden efteråret 2019).
Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere mine kalender-apps, men det hjælper ikke.
Kort sagt: Hvad skal jeg gøre og hvad er årsagen til problemet?
Mvh.
Morten
Avatar billede INK Ekspert
22. maj 2018 - 12:16 #1
Tror det skyldes indstillinger på telefonen. Du skal vælge hvilken periode du ønsker synkroniseret. Kan være alle datoer eller blot inden for en periode bagud og forud.
Avatar billede Morten Praktikant
22. maj 2018 - 12:17 #2
Men hvor gør jeg det - har kigget efter det? Det drejer sig i øvrigt om en android-telefon.
Avatar billede INK Ekspert
22. maj 2018 - 12:21 #3
Har ikke selv en Android telefon, så kan desværre ikke give detaljeret anvisning. I indstillinger kan du gå ind under Google kalender og måske under de 3 prikker (?) finde adgang til denne indstilling ? (Jeg kan sagtens huske forkert 😀).
Avatar billede Morten Praktikant
22. maj 2018 - 12:27 #4
Tak at du vil hjælpe, men desværre lykkedes det ikke at løse problemet...

Med ønsket om en god dag!