Avatar billede Gustav Jessen Praktikant
23. maj 2018 - 19:31 Der er 5 kommentarer

problem med bios

hej
jeg har samlet en pc da jeg var færdig gik jeg ind på bios og da jeg så skulle ud trygge jeg på save & exit den lukke program ned men den start bios op igen og det hjælper ikke at slukke den så hvad skal jeg gøre for at komme ud af bios
Mvh Gustav
Avatar billede milter Ekspert
23. maj 2018 - 20:08 #1
Et eller andet er gået galt i din samling af den PC. Hvorfor åbnede du BIOS, efter du var færdig med at samle den?

Er det en helt ny computer med nye dele hele vejen igennem, eller ...?

Hvis du har sat et nyt nyt bundkort i, har du så installeret driverne til det?

Hvilket styresystem har du installeret?
Avatar billede Gustav Jessen Praktikant
23. maj 2018 - 20:18 #2
der stod i brugsanvisningen at jeg skulle ind og lave noget på bios

ja det er held nye dele

jeg har ikke installerer noget stresystem
Avatar billede milter Ekspert
23. maj 2018 - 20:36 #3
Undskyld, men noget tyder på, at du ikke helt er klar over, hvad det at samle en helt ny computer indebærer. Hvor har du købt delene, og kan du give os en liste over de dele?

Prøv at læse linket herunder:

https://www.altomdata.dk/saadan-bygger-du-din-egen-pc
Avatar billede kurtba Ekspert
23. maj 2018 - 23:21 #4
I brugsanvisningen står der garanteret også, hvordan du resetter bios, så den går tilbage til fabriksindstilling. Prøv det.
På nogle bundkort foregår det ved, at der sidder en jumper, som man lige flytter midlertidigt, og ellers plejer man at kunne gøre det ved at pille batteriet ud af bundkortet og lade det stå uden strøm i et par timer. Så plejer det at blive nulstillet.
Avatar billede Soniya Singh Novice
31. oktober 2018 - 07:06 #5
Here the homepage where you can get tutorial about how to pin internet explorer taskbar online completely free of cost.