Avatar billede jenshentze Praktikant
24. maj 2018 - 07:06 Der er 2 kommentarer

Messenger på iphone

Har været ude for at jeg vises som aktiv på messenger på min iphone. Messenger er altid slået til eller åbent da jeg ofte skriver på appen. Vil messenger vise mig som aktiv hvis der evt ringes til mig på telefonen eller ryger jeg automatisk over på aktiv hvis der skrives til mig når appen er åben ?
Avatar billede INK Ekspert
24. maj 2018 - 09:20 #1
Kan du ikke blot teste det med et par kammerater næste gang i mødes?
Avatar billede jenshentze Praktikant
24. maj 2018 - 10:13 #2
Det har jeg næsten også. Min kæreste skrev i morges at jeg var online til trods for jeg sov. Jeg tænker det så kan have noget at gøre med at hun enten har ringet på telefonen eller sendt en del beskeder på messenger. Jeg har som sagt altid appen kørende.