Avatar billede Kristian Ravn Praktikant
28. maj 2018 - 07:06 Der er 4 kommentarer

Jeg mister forbindelse

Hej alle.

Jeg er så sent som i går, flyttede værelse hvor jeg har fået min egen router. Det går også fint, jeg kører med LAN kabel og det hele, det spiller bare. Men når jeg så vil spille et online spil, feks FIFA kan jeg ikke gå online? Jeg tænkte at EA's servere nok var nede, men de fungere for alle andre. Jeg har nu prøvet at gå online på ALLE de spil jeg har, og de siger enten at jeg mister forbindelsen til hosten eller serveren, eller os står den bare og loade i en evighed uden der sker noget.

Jeg har aldrig haft det problem før da jeg var på mit gamle værelse. Kan det have noget at gøre med at jeg har skiftet værelse og samtidig fået min egen router? Eller er det måske en forkert router?

Søger desperat hjælp!!!
Avatar billede Rune1983 Ekspert
28. maj 2018 - 07:36 #1
Kan du komme med flere informationer. Fifa på din computer eller konsol. Du skriver med LAN kabel spiller det bare. Er det på Wifi du mister forbindelsen. Hvilken udbyder er det. Har du andre routere på netværket? Lidt flere informationer ville være rart så folk bedre kan hjælpe.
Avatar billede Kristian Ravn Praktikant
28. maj 2018 - 07:40 #2
Ja fifa på min computer. Nej jeg kan surfe rundt på internettet fint, men lige så snart jeg skal spille et spil, så er det som om den har ikke har forbindelse. Udbyderen er TDC. Nej jeg har ikke andre routere på netværket.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
28. maj 2018 - 07:49 #3
Jeg kommer bare med lidt forslag.
Du siger du har overtaget værelse. Tænker du den tidligere person på værelset kunne have ændret på noget? Er routeren nulstillet efter du er flyttet ind?
Avatar billede stjans Guru
28. maj 2018 - 08:28 #4
Jeg ville prøve at resette router til fabriksindstillinger - og derefter opsætte eget netværk - for at undgå "gammel snavs".