Avatar billede Irem0058 Juniormester
29. maj 2018 - 17:46 Der er 8 kommentarer

Hvordan vækker man en asus bærbar fra dvælefunktion??

Jeg har sendt min bærbar 3 gange til securator (forskring) de mener at der ikke er noget galt med den. Efter noget research fandt jeg ud af at den måske kunne være i dvælefunktion. Min bærbar blinker fra hjørnet hvor den viser om den er åben eller ej. Skærmen er helt sort og den gider ikke tænde. Kan heller ikke oplader.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. maj 2018 - 17:49 #1
Hold Tænd sluk knappen nede til den er totalt slukket.
Avatar billede Irem0058 Juniormester
29. maj 2018 - 18:07 #2
Det virker ikke!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2018 - 18:17 #3
Prøv at tage strømmen fra, samt tage batteriet ud. Derefter trykker du på tænd/sluk-knappen i 30 sekunder. Sæt batteriet i igen, tilslut strømforsyningen, og tryk på tænd/sluk-knappen.
Avatar billede hjolsen Ekspert
29. maj 2018 - 18:25 #4
Prøv at se om der er opdateringer til bios og bundkort drivere .
Har tidligere haft et par bærbare med dvale/slumre  problemer som blev løst med en opdatering af bios .

Hvis det ikke virker gennemgå alle muligheder i strømstyring både i windows og bios .

Fjern eventuelle stømstyrings programmer fra ASUS (power4gear hedder det vist )
Avatar billede Irem0058 Juniormester
29. maj 2018 - 18:34 #5
Hvad kan man ellers gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2018 - 18:38 #6
Har du prøvet #3?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2018 - 19:08 #7
Der er også den mulighed, at grafikkortet er røget. Prøv at sætte en ekstern skærm
til. Det er da et forsøg værd.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. maj 2018 - 08:55 #8
Er du kommet videre 😊