Avatar billede Casper Andersen Juniormester
03. juni 2018 - 17:32 Der er 1 kommentar

Excel knaps navn i tekst box.

Hej

Jeg sidder og lejer lidt med tekst bokse og command knapper i Excel. Har fundet ud af at markere en celle, trykke på knappen og værdien fra cellen kommer i tekst boksen. Er det muligt at lave en knap hvor navnet på knappen fx # bliver overført til tekst boksen. Vil også gerne kunne skrive en sætning, så hvis jeg har et symbol i tekst boxen bliver det ikke slettet men stående. Så har egentlig også brug for en nulstil knap :D.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Det jeg søger er vel egentlig en mulighed for at lave et tastatur i excel og skrive ved at trykke på knapperne der bliver lavet?

Mvh
Casper Andersen
Avatar billede supertekst Ekspert
03. juni 2018 - 18:10 #1
Hej Casper

Det kan godt lade sig gøre - programmerede et sådan tastatur til et system for nogle år siden.

Mvh
Peter Braagaard