Avatar billede Tom K. Forsker
03. juni 2018 - 22:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg skifter ofte retning på markering efter Enter

Godaften i stuerne :-)
I skiftet mellem kodning og indtastning i mine ark skifter jeg ofte retning på markøren ved tryk på Enter.
Når der kodes har jeg det bedst med at jeg hopper en celle ned, og
når jeg så taster data ind har jeg det bedst med den hopper mod venstre
Det gør jeg så under Filer/Indstillinger/Avanceret hvor jeg ændre retning.

Jeg har forsøgt at finde ikoner i Menuen "tilpas Båndet" og "tilpas værktøjslinjen Hurtig Adgang" men har ikke kunne finde en løsning.

Nogen der har en god ide til hvordan jeg kan få de omtalte funktioner op i Båndet? eller lader det sig slet ikke gøre?
Avatar billede falster Ekspert
03. juni 2018 - 22:45 #1
Måske optage handlingerne i "Det gør jeg så under Filer/Indstillinger/Avanceret hvor jeg ændre retning." i en eller flere makroer og så føje makroer til båndet.

(https://www.youtube.com/watch?v=dmdolFcS-fI)
Avatar billede Tom K. Forsker
03. juni 2018 - 23:13 #2
Ja tak - chef...