Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2018 - 11:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

A Desktop Alert

Jeg mangler en desktop alert til g-mail og outlook.
Jeg har  PopPeeper som ellers har fungeret godt, men efter programmets seneste opdatering, meldes der konstant om fejl.
Jeg har ikke Microsoft office., så det skal køre uafhængig af det.
Jeg har ellers set, at der er meget smarte programmer til det.
Men jeg betaler gerne for et mail program.
Avatar billede falster Ekspert
04. juni 2018 - 13:23 #1
Kan du ikke bruge de indbyggede i Gmail og Outlook?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2018 - 13:41 #2
Jeg har prøvet med G-mail, men den fungerede kun nogle gange, hvorefter den bare åbnede Chrome. Outlook har jeg ikke prøvet. Og min Outlook er kun mailprogrammet..
Avatar billede falster Ekspert
04. juni 2018 - 14:16 #3
"Og min Outlook er kun mailprogrammet" - betyder det webclienten?

Hvis du kan blive tilfreds med mulighederne i Outlook, kan du sætte din Gmail til at videresende til din Outlook.

Det er godt nok en husmandsløsning :-)

På den anden side er det meget rart at kunne se alle modtagne mails i samme klient.

Lad os se om der kommer andre bud.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2018 - 14:53 #4
Jeg ved ikke hvad en webclient er. Jeg brugte kun Outlook til Eksperten, men nu har jeg lige skiftet til min Gmail. Min Gmail fungerer igen, efter jeg skiftede fra IMAP, som programmet havde sat det, og til Gmail.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2018 - 15:09 #5
Jeg har vist fået løst problemet, ved at installere Gmail office , som lagde et ikon i Chrome. Derefter kunne jeg lave en genvej til proceslinien.
Tak for jeres indlæg. 😊