Avatar billede liebmanns Juniormester
06. juni 2018 - 20:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

fejlmelding fra MS Outlook 2007 i Windows10 miljø

hver gang jeg åbner Outlook får jeg flere fejlbokse med teksten:

Microsoft Office Outlook

Either there is no default mail client or the current mail client cannot
fulfill the message request. Please run Microsoft Outlook and set it
as the default mail client

Tilsyneladende virker programmet alligevel !!!
Avatar billede KHN Guru
06. juni 2018 - 21:00 #1
Det du skal gøre er at sætte Outlook til standardprogram.

Gøre Outlook til standardprogram for e-mail
https://support.office.com/da-dk/article/g%C3%B8re-outlook-til-standardprogram-for-e-mail-kontakter-og-kalender-ff7990c4-54c4-4390-8fe3-c0285226f021 så skulle fejlen gerne forsvinde.

Mvh. Kenneth
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2018 - 21:01 #2
Prøv at køre Office Diagnosticering findes i Outlook under fanen hjælp!
Avatar billede liebmanns Juniormester
06. juni 2018 - 21:43 #3
Selvom jeg har prøvet begge dele tidligere - uden held, så ser det ud som det virker nu :-)
Det virkede dog ikke i første forsøg, selvom jeg lukkede maskinen og startede igen ???
Tak for hjælpen til jer begge.