Avatar billede imma Forsker
08. juni 2018 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

uploade et billede - generer en ny side

Hejsa, skal lægge en 50-100 billeder op via nogle qr koder, - er det muligt at generere en ny side for hvert billede man uploader, tænker noget automatiseret noget ?? håber meget på hjælp
Avatar billede Slater Ekspert
08. juni 2018 - 13:28 #1
Det er slet ikke nok information.

Hvad mener du med "lægge billeder op via qr koder"? Hvilket system/sprog er det i? Hvad mener du med en ny side for hvert billede, og hvad skal de indeholde?
Avatar billede imma Forsker
08. juni 2018 - 14:07 #2
helt i orden... jeg laver en masse masse qr koder, som skal linke til et billede hver især - så ville gerne uploade 50 billeder til en hjemmeside - og hver gang dewr blev uploadet et billede genererede den en ny side... vil lave en pokemon skattejagt for en skole
Avatar billede imma Forsker
08. juni 2018 - 14:19 #3
det skal være ligesom denne her qr kode jeg har lavet her

http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=300x300&chl=https%3A%2F%2Fhansenjon.wixsite.com%2Fbaunehojskolen%2Fbulbasaur&choe=UTF-8&chld=L%20-%20Op%20til%207%25%20skade|0

den linker til min side hvor der så er en bulbasuaur... men det tager meget lang tid for hver enkel...

https://hansenjon.wixsite.com/baunehojskolen/bulbasaur
Avatar billede Slater Ekspert
08. juni 2018 - 15:40 #4
Okay, du vil uploade en masse billeder manuelt, og på en eller anden måde have systemet genererer en side med billedet og en tekst på automatisk for hver? Giver mening - og det vil være rimelig let at lave koden til. "Problemet" her er at dit site er i Wix, som er et hosted CMS og så vidt jeg ved ikke giver så meget frihed til at lave den slags kode.

Men jeg har desværre ingen erfaring med netop Wix, så det er muligt andre ved det kan gøres.
Avatar billede mort1 Ekspert
13. juni 2018 - 17:51 #5
Er det ikke noget med, at du på hjemmesiden aktiverer "Åbnes i ny side" når du laver et link - Så åbnes billedet i "sin egen side"