Avatar billede barth Professor
09. juni 2018 - 10:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook i dag, dagens opgaver

Jeg har geninstalleret min computer - Windows 10 - og Office 2013 med Outlook, som er mit mail program.

Jeg har et problem med når jeg går ind i tilpas Outlook i dag. Jeg ønsker opgavelisten skal vise dagens opgaver og kalender 7 dage. Dette markerer jeg og siger gem ændringerne.

Så får jeg en helt blank side, og når jeg næste gang går ind i opgavelisten er intet ændret. Den viser alle opgaver og 1 dag i kalenderen.

Både når jeg går ind og ud af tilpas Outlook i dag får jeg en boks der siger der opstod en fejl i scriptet på denne side.  Linje 278, tegn 1, fejl klassen er ikke registreret. Kode 0 og en lang URL. Jeg kan så sige ja eller nej til at afspille script på denne side, men uanset hvad jeg siger ændrer det intet.

Kan det være årsagen til mit problem? Og hvis ja: Kan nogen hjælpe mig med at løse det? Jeg har søgt over alt efter hjælp og håber nu - som sædvanlig :) - på hjælp her.

Computeren er fuldt opdateret.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. juni 2018 - 10:40 #1
Det kan jo nok ikke betale sig at komme med løsninger til dig du lukker jo blot tråden bag efter når der er fundet en løsning! Som om du selv løste opgaven! Hav en god dag!!! :-(
Avatar billede barth Professor
09. juni 2018 - 12:29 #2
Hej poko. Du er ikke helt fair. Jeg lukker kun på den måde når der ikke er en konkret løsning fra én person.
Her var der jo ikkenogen løsning, andet en jeg geninstallerede computeren.
Der var mange der bidrog, og du kan med mange god ting. Men skulle jeg så vælge dig frem for nogle af de andre?
Avatar billede mort1 Ekspert
09. juni 2018 - 12:42 #3
I min Outlook 2016 foretages indstilling af opgaveruden således:
Filer / Indstillinger / Opgaver, mon ikke 2013 har noget tilsvarende
Avatar billede barth Professor
09. juni 2018 - 13:05 #4
Hej Mort.
Jo, men der kan du ikke bede om kun at få vist dagens opgaver.

Og poko hvis du læser dette. Du ved jo en masse, og jeg har også krediteret dig tidligere. Hvis du kan hjælpe mig med dette vil jeg være meget glad.
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2018 - 11:10 #5
Jeg bruger det ikke selv, men er der ikke en sammenhæng mellem kalendervisningen, dag, uge, månde og opgavevisningen ?
Avatar billede barth Professor
10. juni 2018 - 12:49 #6
Hej mort1.
Nej det tror jeg ikke.
Men HURRA. Jeg har løst problemet. Jeg fik den idé at jeg startede office 13 programmet, og bad den om at rette fejl. Den korte så igennem, jeg genstartede og nu er begge fejl rettet. Både script og Outlook i dag.
Men tak for din interesse.