Avatar billede Mik2000 Professor
10. juni 2018 - 00:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Image resize client side

Hej

Nogle der kender et godt plugin til at manipulere billeder client side inden upload:
- Sikrer store billeder kan gøres mindre (så man ikke har PHP's upload grænse)
- Sikrer man kan flytte billedet rundt
- Sikrer man kan dreje billedet
- Sikrer man kan zoome på billedet hvis størrelse tillader
- Sikrer billedet kan gemmes i større størrelse end den man ser
- Sikrer at iPhone der vender billedet selv også kommer korrekt med
- Sikrer at man stadig kan sende resultat med en formular
Avatar billede rhl2401 Mester
29. juni 2018 - 13:19 #1
Jeg har ikke selv erfaring med denne, men prøv at kigge på: http://deepliquid.com/content/Jcrop.html

Ellers kan du kigge denne tråd igennem: https://stackoverflow.com/questions/8622608/php-image-uploader-with-resize-and-crop

Jeg har som sagt ikke erfaring med det og kender derfor heller fordele/ulemper samt begrænsninger.
Avatar billede Mik2000 Professor
01. juli 2018 - 00:07 #2
Tak for svar - kigger på dem