Avatar billede Uvanga Ekspert
12. juni 2018 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion virker pludselig ikke mere

På min PC, win10 virker søgefelt pludselig ikke mere. Når jeg begynder at taste er der bare blank skærm. Tidligere kom der resultatforslag allerede ved indtastning af første bogstav.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juni 2018 - 02:50 #1
Uvanga dette har jeg også slitt med og flere løsninger ble anbefalt men intet hjalp
Jeg hentet en ny Søk plasserte på den skrivebordet funket i 2 til 3 dage å samme igjen.
Jeg hadde lidt annet jeg ikke var fornøyd med tok en Ren innstall beholdet filer men må man så må man.
Computeres feil ble rettet, Søk kom tilbake og har vert der siden, mener ikke det er løsning men for meg hjalp dette lykke til.
Arne
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. juni 2018 - 10:31 #2
Ok, tak for svar. Jeg vil prøve at gendanne til et tidligere tidspunkt, eller nulstille PC.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juni 2018 - 10:51 #3
Takk for det nå fikk også jeg en grønn stripe, å jeg husker hvor jeg plagdes fordi jeg har vent meg med og bruke den, gjendanne tror jeg ikke på, men ja kanskje? Nulstille tror jeg bedre på det hjalp meg men lidt av en jobb, selv om jeg beholdt filene håper du får det til.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
13. juni 2018 - 11:04 #4
Forresten Ulvang jeg fikk denne av claes57  i går, jeg ville ha det lidt lettere, alt blir oversatt til Norsk men ikke min Gmail den kom fortsatt i Engelsk versjon, nå sliter jeg ikke med det mere ikke Danske heller da, for nå er en bayer blitt til en øl? Jeg minnes jo hvor jeg kommer ifra 81 i dag og reiste ut 20 år gammal. For meg var dette en Stor gave jeg ble glad for den.
https://ibb.co/ck4Pny

Arne.