Avatar billede Marius Novice
14. juni 2018 - 09:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til gamer bærbar

Hey
Jeg leder efter en bærbar jeg kan spille League of Legends på jeg ved ikke særlig maget om computere men jeg har fundet frem til at det her skulle være de optimale krav for at køre spilet
RECOMMENDED SPECS
• 3 GHz processor
• 2 GB of RAM (4 GB of RAM for Windows Vista and higher)
• 12 GB available hard disk space
• Nvidia GeForce 8800/AMD Radeon HD 5670 or equivalent video card (Dedicated GPU with 512MB or higher Video Memory(VRAM))
• Support for DirectX v9.0c or better.j
Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, or Windows 10 with the latest service pack installed
• The latest update to .NET Framework from Microsoft

Jeg fårstår ikke særlig maget af det der står der, så jeg ville høre om der nogle der har forstand på sådan noget og ved hvor man kan få en bærbar der opfylder så mange af kravende så mugligt.
Mit buget ligger på max 5000kr
Håber der nogle der kan hjælpe den ikke så it kloge
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juni 2018 - 09:13 #1
Hvis specifikationerne ikke er større kan enhver Pc. I den prisklasse sagtens klare det!
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juni 2018 - 09:14 #2
specifikation krav
Avatar billede Marius Novice
14. juni 2018 - 09:18 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juni 2018 - 09:56 #4
Personlig løber jeg langt uden om HP Har utroligt dårlige erfaringer!
Her er der gode bud i din prisklasse med mærker jeg kan anbefale.
http://kortlink.dk/ua42
Avatar billede puren Ekspert
14. juni 2018 - 12:37 #5
ville aldrig bruge en bærbar til at spille på de kan ikke nå at komme af med varmen.. men med det sagt så er det da sket at jeg også har gjort det, men gå efter hp elitebook eller dell XPS (sørg for at der er next day support på dem)
Avatar billede eurositi Ekspert
14. juni 2018 - 18:27 #6
Hvis INphone (kender ikke butikken) rent faktisk sælger denne Acer Aspire med et 4 gb GTX 1050 Ti grafikkort til 5095 kr, så er det et særdeles godt tilbud: https://www.inphone.dk/acer-a715-71g-55eb.html
... Men prisen for samme maskine er næsten 2000 kroner højere hos alle konkurrenter!

De får dog gode brugeranmeldelser på Trustpilot: https://dk.trustpilot.com/review/inphone.dk
Avatar billede eurositi Ekspert
14. juni 2018 - 18:43 #7
... Men denne stationære vil efter min mening være et bedre valg: https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/ACDGE0DEQ016/acer-aspire-gx-281-stationar-gaming-computer?scid=SEM1
... Dog selvfølgelig ikke, hvis du også skal ud og bruge penge på skærm, keyboard og mus.
Avatar billede Marius Novice
14. juni 2018 - 23:01 #8
TAK eurositi
Det var lige det jeg hade brug for 😃