Avatar billede Anders Praktikant
15. juni 2018 - 10:35 Der er 1 kommentar

Hjælp til Drupal

Jeg har et problem med et Drupal-site, der går ud over mine programmeringsevner. Jeg har derfor brug for kyndig hjælp, der kan hjælpe mig tilbage på sporet – gerne mod betaling. Er der nogen, der ved, hvem jeg skal kontakte?

Mvh Anders
21. juni 2018 - 08:51 #1
Hej Anders.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mma@novicell.dk, så skal vi nok få dig hjulpet videre.

Mvh Mikkel