Avatar billede DadAsk Praktikant
15. juni 2018 - 12:23 Der er 4 kommentarer

Ansigtsgenkendelse i Google foto

Jeg har via VPN fået åbnet “Group similar faces” , men får kun vist kæledyr i mappen “People and Pets”’
Kan ansigtssøgning startes i Danmark , eller er den funktion helt lukket i EU.
Avatar billede INK Ekspert
15. juni 2018 - 13:21 #1
Når du først har fået åbnet virker det, men du skal selv vælge første billede for hver person og så sætte navn på.
Tryk på personer og kæledyr. Vælg en person og tryk på billedet. Navngiv. Gøres med fordel i en browser på en PC/Mac.
Avatar billede DadAsk Praktikant
15. juni 2018 - 15:49 #2
Mit problem er at der ikke kommer personer op i gruppen ,kun kæledyr
Avatar billede INK Ekspert
15. juni 2018 - 16:23 #3
Så må jeg melde pas.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juni 2018 - 17:55 #4
Forstår jo at Ink melder Pass jeg får bare opp personer jeg og da jeg fikk jeg sjå meg selv fikk jeg sjokk, ville heller hatt bilde av katta vår å så hunden da.

Nu har jeg Blokkert alt dette og fått et bedre liv. Forstår ingen ting jeg klare da å sjamere Kvinnfolk enda.

Arne