Avatar billede dkhb Mester
15. juni 2018 - 13:54 Der er 1 løsning

Hjælp til Pleno calender app

Hej
Er der nogen der ved hvad der er sket med Pleno app, og hvordan jeg får den til at virke igen?
Vi er en familie på 4 der bruger den på både iphone og android. Men pludselig kan vi ikke længere gemme aftaler, den bliver ved med at stå og tænke.
Jeg har prøvet at afinstallere, installere igen og genstartet mobilen uden det har hjulpet.
Avatar billede jk45 Forsker
16. juni 2018 - 07:21 #1
Prøv at kigge på anmeldelserne det er åbenbart et kendt problem https://play.google.com/store/apps/details?id=no.familieplan.grus&hl=en_US