Avatar billede exabb Seniormester
16. juni 2018 - 22:47 Der er 1 kommentar

WIFI cam

Jeg har købt et billigt kinesisk pan/tilt wifi cam af mærket UGI. Man kan lade det være et AP og tilslutte direkte via wifi fra en Android mob med apps som 360eye og v380 og det virker fint.
Der er også mulighed for at kameraet kobler op til min router og jeg så kan se det "udefra". Jeg har udstyret kameraet med et godt stærkt password, men ser i nogen fare ved at det kobler til min router ligesom de andre devices i huset her?
Og i givet fald hvordan skal jeg så beskytte mit netværk bedst muligt?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2018 - 03:32 #1
næ, faren er den samme som for din pc