Avatar billede Agerbo Mester
17. juni 2018 - 10:24 Der er 2 kommentarer

Excel og SharePoint

Kan man låse formler og lignende mod redigering og stadig bevare muligheden for at arbejde flere i samme dokument ?
Jeg har prøvet at låse hele dokumentet mod ændring i udformning, men så ser det ud til at dokumentet er låst af en bruger, og kan ikke redigeres af flere samtidig.
Er der nogen måde man kan sikre sig at formler med mere ikke utilsigtet bliver slettet.
Mvh. Agerbo
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2018 - 08:11 #1
Hvad så hvis du beskytter arket, men tilføjer, at folk må redigere områder (som feks der de skal indtaste)?
Avatar billede Agerbo Mester
18. juni 2018 - 08:50 #2
Thomas S
Tænker du på arkbeskyttelse ?
Jeg har prøvet at låse arkene og så lade bestemte celler være ulåst, men når de er delt via SharePoint, bliver filen markeret som låst mod redigering.... Det er lidt ØV