17. juni 2018 - 21:10 Der er 2 kommentarer

hjælp til overwatch spil

kan man oprette 2 bruger på to pc-er til overwatch? på forhånden tak
17. juni 2018 - 23:31 #1
jeg har et par tvilling drenge som vil gerne spiller overwatch sammen på to computer, vi har købt spillet, men de kan kun spiller med en account, kan det lade sig gøre at de få deres eget konto så de kan spiller mod,med hinanden?
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2018 - 08:08 #2
ja - hvis du køber spillet til den anden også - ellers er der (mig bekendt) ikke andet at gøre - desværre