Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2018 - 02:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ipv4 ikke tilsluttet, ipv6 ikke tilsluttet - media disconnected

Sidder med en samsung laptop som efter at være blevet "renset" pludselig ikke kan komme på nettet.
Har prøvet masser af forslag fra nettet, men intet har virket. Flere kommandoer fra cmd med at reset winsocks, ipv4, ipconfig, fjerne netkortet, reinstallere driver

Intet lykkes - nogle forslag
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2018 - 02:35 #1
#1 installer driver
#2 gennemgå indstilliger i netkort, og sørg for det er TÆNDT
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2018 - 05:25 #2
Det kan også være drivere til motherboard og USB, der mangler. Gå ind på hjemmesiden til den og hent alle drivere til din win version.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juni 2018 - 07:10 #3
Er der bemærkninger i Enhedshåndteringen?
https://ibb.co/ioAGcy

Er der flueben under egenskaberne?
https://ibb.co/jOgYPd
Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2018 - 07:56 #4
Jeg prøver med en opdatering af drivers
Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2018 - 07:58 #5
Netkort er tændt og er aktivt
Der er flueben under egenskaber
Ingen bemærkning i enhedshåndtering
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2018 - 08:28 #6
Kan du finde tilgængelige netværk? Hvad så når du genstarter dyret? kan du så finde noget?
eller vil den "bare" ikke forbinde?
Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2018 - 12:17 #7
Der var ikke tilgængelige netværk
Har løst problemet. Geninstalleret windows 10 og så løste det netproblemet - hvorfor ved jeg ikke. Det var ikke en ny installation