Avatar billede imma Forsker
19. juni 2018 - 10:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alle pokemons som individuelle billeder med navn og nummer

Nogen der ved om man kan downloade billeder af alle pokemons - hvor i selv billedet er der navnet på pokemonen og dens nummer i pokedexet...
Avatar billede ebea Ekspert
19. juni 2018 - 11:33 #1
Det hjælper dig ikke, at stille det samme spørgsmål igen, fordi du ikke fik svar på det tidligere stillede. Hvis ikke der kommer svar, er det nok fordi, at ingen har svaret du kan/skal bruge. Så er det bedre at lukke spørgsmålet.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1023950
Avatar billede imma Forsker
19. juni 2018 - 12:13 #2
Helt iorden.  Mon ikke det nok går.  Kunne være der var en venlig sjæl
Avatar billede mort1 Ekspert
19. juni 2018 - 13:42 #3
Hvorvidt der er kommet flere venlige (dygtige) sjæle siden du den 11. juni stillede samme spørgsmål, det ved jeg ikke, men "ebea" har en pointe - Det er en god ide, at lukke det gamle spørgsmål, når du nu har stillet det samme spørgsmål igen.
Avatar billede imma Forsker
19. juni 2018 - 13:55 #4
Det er hermed lukket.  Tak for hjælpen :)
Avatar billede mort1 Ekspert
19. juni 2018 - 15:48 #5
Det ser ikke lukket ud - Man kan vist kun lukke et spørgsmål ved at markere en løsning - men du kan bare vælge dit eget svar som løsningen ;-)
Avatar billede mort1 Ekspert
19. juni 2018 - 15:49 #6
Sorry - Spørgsmålet var lukket ;-)