Avatar billede Emil Bladt Larsen Praktikant
20. juni 2018 - 12:44 Der er 5 kommentarer

Hjælp☹️

Det er fordi jeg lige har købt en ny gaming bærbar og så vil jeg selvfølgelig snakke med mine venner (primært over disc) men når jeg snakker med mine venner kan de høre min lyd igennem min computer altså når jeg snakker tar mit headset mikrofon ikke lyden men det gør min computers mickrofon. Er der en måde at fixe det eller?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2018 - 13:29 #1
du skal gå i egenskaber på dit lydkort, og vælge headset som mikrofon
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2018 - 13:32 #2
Avatar billede 450025 Ekspert
20. juni 2018 - 14:29 #3
Emil jeg ser du har problem med lyd. Nå vil jeg ikke være uhøflig jeg har ikke svar til deg beklager det, men samme problem har jeg tror jeg, sidwave har alt svart deg håper det lykkes for deg.

Kunne ha opprettet egen tråd vet det, syntes bare ikke dette er ok for det er nesten den samme tingen. Beklager.  Jeg har sett dette bilde det er lidt annerledes en mitt.

https://i.imgur.com/QvOBZXb.png

Bilde jeg har er dette.    https://ibb.co/hOWPZd

Det vil si jeg høre motparten godt, men det jeg forteller høre han ikke.
Har vi samme problem?      Vet ikke hvordan dette løses.
Undskyld jeg bryter inn sidwave.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
21. juni 2018 - 15:39 #4
Emil du skrev Hjælp? Vær lidt mer spesifikk neste gang, som Praktikant kan du gjøre dette bedre.

Jeg gjorde selv en Brøler, blande seg inn i en annen tråd bør man ikke selv om emne var det samme men beklaget også dette.

Sidwave svarte, ja ok nok så enkelt det førte ikke frem men det var jo ikke han som hadde problemet heller. Jeg tror vi begge hadde slitt en stund, jeg hadde dette iallefall blir det for vanskelig derfor spør jeg.

En ting du kan legge merke til, alle tror det verste når noe skjer og noen gange så er det oftest det enkle som skal til. Hadde sidwave tenkt hadde han han nok lagt på et tillegg av og instaler igjen prøv det?

Løsningen var så enkelt ja du tror det ikke, Fjern hele skitet, installer igjen og oppgaven er løst for min del, alt fungere nå.

Prøv det du også, kan hende?

Nå gjør jeg noe, jeg kommer tilbake og forteller hva jeg gjorde, du ble bare borte du ferdig med det, om du ikke fikk det til, mas og spør igjen da vel,    løsningen din funka ja vel så kom tilbake med svaret for der er andre som også sliter.

Jeg hjelper folk bruker min tid på dem, ofte 2 til 3 timer borte blir dem får aldri svar tilbake, Takk Arne dette funka,    Arne dette funka ikke så fint da kom igjen vi gir oss ikke for da har vi tapt, det savner jeg i dag men det er en ny tid nå.

Dette koster så lite og gjøre dette, vi hjelper hverandre helt gratis her og tro det varmer hver gang vi lykkes med oppgaven. Jeg er Taksom om noen hjelper, å kan jeg løse noe også da jeg en fin dag.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
21. juni 2018 - 16:01 #5
Emil en liten ting jeg glemte, se ditt og mitt bilde, jeg bruker Skype og  Dvs at programmer som Skype, Jabber osv bruker denne til mikrofon og høytaler.

Ditt bilde var annerleds Dersom du ikke  bruker mitt ok, da har du valgt et annet lydoppsett men det burte gå for det samme ellers får du endre dette.

Arne