Avatar billede MetfreakDK Praktikant
21. juni 2018 - 09:04 Der er 2 kommentarer

Streaming af lyd fra en MIC port ud til LAN / internet

Hej.

Jeg ønsker at høre fra nogen der har erfaring i at tage lyden fra feks, en microfon på en stationær PC, og broadcaste det ud VIA PC´en således at jeg via et link kan følge med i en browser, eller i en APP.

Jeg har fast IP ved min udbyder, og jeg har også et domainenavn tilknyttet, så det med at få det ud til internettet ser jeg ikke som en udfordring, men jeg mangler bare lige en program der kan gøre forarbejdet.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2018 - 12:26 #1
du skal have en af disse radiobroadcast programmer! :)

https://radio.co/blog/best-radio-broadcasting-software-you-should-know
21. juni 2018 - 18:21 #2
Hej,

det er særdeles muligt at  jeg fejlfortolker dit spørgsmål omkring det
"at tage lyden fra feks, en microfon på en stationær PC, og broadcaste det ud VIA PC´en således at jeg via et link kan følge med i en browser, eller i en APP. "

Men skal jeg forstå det sådan, at du VIL lave et program som skal kunne det det du ønsker eller er det nok med et (mere eller mindre download-able) færdigt program som kan det du ønsker ?

Kristian