Avatar billede Onkel I Seniormester
21. juni 2018 - 19:13 Der er 19 kommentarer

STEAM ACCOUNT HACKED

Min steam account er blevet hacked i dag som også er skrevet i overskriften :(
Nu har jeg været igennem nogle videoer for at se, hvordan, ideer og råd for at kunne få den tilbage. Udefra hvad jeg har forstået skal man være mest muligt præcis med det man har købt og godt beskrevet, dvs. din bon til de spil du har købt, men nu når min account er hacked og ikke har adgang til den, hvordan kan jeg så få fat i min bon til min købte spil?
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2018 - 19:14 #1
E-mail? Du får altid en e-mail som bekræftelse på et køb på Steam.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2018 - 19:18 #2
du skal blot resette dit password, og følge anvisningerne
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2018 - 19:25 #3
Avatar billede Onkel I Seniormester
21. juni 2018 - 19:44 #4
hej tak for din hurtige svar.
Oke nu er har jeg trykket på det første link også står der "gendan min konto" og "skift min adgangskode" nedenfor.

så kan jeg vælge mellem at indtaste "kontonavn, mobilnummer eller email-adresse"
jeg har prøvet med mobilnummer, men den var lige uhjælpelig. Har faktisk prøvet den med kontonavn, men nu ville jeg gerne prøve det engang mere her sammen med din hjælp.
Så står der fra steam-side "Vi fandt en konto forbundet med "ibrahim280901"
Ned under står der så "hvordan ville du nulstille din adgangskode?" og helt nederst står der "email en kontobekræftelseskode" også er der en email som ikke er min det er ændret det er så hackerens. under det "jeg har ikke længere adgang til denne email-adresse" når jeg så trykker der kommer den side med, at man skal forklar alt præcis for at kunne få en chance for at vinde den tilbage. (her er linket)

https://help.steampowered.com/da/wizard/HelpRequestCantLogin/?s=4867160874267696382&reset=1&lost=2&issueid=408

nederst står der vælg en fil der skal vedhæftes. Det er så der man skal komme med, at man har købt de spil man har købt for at steam kan hjælpe dig nemmere.

Nu er mit spørgsmål det er hele min steam-account der er blevet hacket så, hvordan gør jeg stadig det samme metode, hvis ja. Hvor kan jeg finde den bon (sale ticket) med at det mig der har købt spillet?

i må hellere sig til, hvis det er dårligt beskrevet i ikke forstår mit problem :D
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2018 - 19:48 #5
læs hvad de skriver, og gør hvad de beder om :)
følg anvisningerne.

det er ikke så svært.
du behøver ingen bonner på spil.
du har et kreditkort..
Avatar billede Onkel I Seniormester
21. juni 2018 - 19:55 #6
oke ville lige prøve tak for din hjælp :)
Avatar billede Onkel I Seniormester
21. juni 2018 - 20:23 #7
HOLYSHIT!!!
har lige fået en besked fra steam til min mail at jeg har fået den tilbage. Er kørende igen YES YES YES :DDDDDDDDDDDDDDDDDD SÅ GLAD
TUSIND TAK FOR DIN HJÆLP IGEN
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2018 - 20:37 #8
så husk at lave et password med specialtegn, bogatver og tal.
ligesom 3%$TANk
Avatar billede Jhja Seniormester
21. juni 2018 - 23:10 #9
Steam Guard Mobile Authenticator giver en god beskyttelse.
https://store.steampowered.com/mobile
Avatar billede Rune1983 Ekspert
22. juni 2018 - 08:44 #10
Skulle lige til at skrive ligesom Jhja ovenfor at Steam har en app til ekstra sikkerhed kaldet Steam. Bruger den selv på min iphone.
16. juni 2020 - 22:40 #11
Min konto er blevet hacket.
Når de så vil sende min kode til mig, er det IKKE min email
Men en der ender på.r*
Avatar billede Onkel I Seniormester
17. juni 2020 - 00:10 #12
Har du ikke mulighed for at ændre den?
17. juni 2020 - 21:30 #13
nej desværre, de (steam) sender jo bare en mail til en anden mail , må være den der har hacked min konto.
p***************@****.r*
Avatar billede Onkel I Seniormester
17. juni 2020 - 22:56 #14
har du heller ikke mobil forbundet til din steam-konto?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
17. juni 2020 - 23:49 #15
Prøv lige dette link...
https://help.steampowered.com/en/wizard/HelpWithLoginInfo?reset=1&issueid=408

Tast dit mobilnummer eller email.
18. juni 2020 - 19:53 #16
Det har jeg prøvet... Jeg prøvede også at lave en ny konto.. og det er nu den de sender mig en kode til. men på den nye konto, kan jeg ikke spille mine spil. da den siger at de tilhører min "gamle" konto
Avatar billede Nicklas Praktikant
02. februar 2022 - 17:18 #17
er løst
Avatar billede Rune1983 Ekspert
03. februar 2022 - 11:09 #18
Hvordan løste du den?
Avatar billede Onkel I Seniormester
24. maj 2022 - 02:20 #19
#18

Årh nu det længe siden men tror bare jeg forklarede alt godt og grundigt hvordan tingene skete osv..