Avatar billede mronet87 Forsker
24. juni 2018 - 06:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere ny computer med one drive

Hej Alle
Jeg har købt en ny computer med windows 10, hvor jeg ikke kan synkroniere mine One Drive med min gamle windows 8,1 og mobil.

Hvordan får jeg det sat op?
Avatar billede INK Ekspert
24. juni 2018 - 09:13 #1
Du skal logge ind med din Microsoftkonto (det skal naturligvis være den samme, som du brugte tidligere).
Prøv at logge ind i en browser, for at kontrollere at kontoen findes og er synkroniseret med din gamle pc og med din mobil.
Avatar billede mronet87 Forsker
24. juni 2018 - 10:26 #2
Tak for svaret ink.
Når jeg så er logget ind på min https://onedrive.live.com
Hvordan får jeg den så til at synkronise?
Avatar billede INK Ekspert
24. juni 2018 - 11:45 #3
Nu ved du at kontoen findes og at den er synkroniseret (formoder du fandt alle de filer du søgte).

På din pc klikker du på ikonet for OneDrive i proceslinien. Her logger du ind på kontoen og synkronisering starter. (du har selvfølgelig checket at OneDrive findes på din pc, og at der er en OneDrive mappe synlig i stifinder).

Kom endelig tilbage, hvis det ikke virker.
Avatar billede PTRasmussen Juniormester
24. juni 2018 - 12:53 #4
Yes login med samme bruger, så burde det virke :)
Avatar billede mronet87 Forsker
25. juni 2018 - 20:05 #5
Tak for hjælpen Ink.

One Drive ikonen, Indstillinger, Fjern tilknytning fra denne computer og Tilføj en konto (Email og kode).

Screenshot: https://image.ibb.co/cZoKAT/Sk_rmbillede_2018_06_25_19_59_36.jpg