Avatar billede ErikHg Ekspert
24. juni 2018 - 21:21 Der er 4 kommentarer

Amerikansk action-thriller - kan ikke huske titlen.

Hej
Jeg kan huske, at jeg for en del år siden så en amerikansk film i genren action-thriller.
Der var en dreng der kunne tale baglæns. Hans tale blev optaget på et bånd, og når båndet derefter blev afspillet baglæns kunne man høre hvad han sagde.
Jeg ved godt at dette ikke kan lade sig gøre i virkeligheden, man jeg synes egentlig filmen alligevel var god, men kan ikke huske hverken titel og hvilke skuespillere der var med. Måske kan nogen på eksperten hjælpe.
På forhånd tak :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. juni 2018 - 17:02 #2
Nej det var ikke Twin Peaks.
Det var en film (måske en udlejningsfilm) på omkring 1½ time.
Avatar billede milter Ekspert
25. juni 2018 - 20:40 #3
Jeg har desværre ikke fundet filmen, men du skriver: "Der var en dreng der kunne tale baglæns .... Jeg ved godt at dette ikke kan lade sig gøre i virkeligheden,..."

Du bliver nok nødt til at ændre mening på det punkt :-)  :

https://www.telegraph.co.uk/technology/internet/10442727/Scottish-boy-surprises-parents-with-fluent-backwards-speech.html
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. juni 2018 - 21:03 #4
Ja, endnu en gang har virkeligheden overgået fantasien :-)
Så ja jeg bøjer mig i støvet.