Avatar billede caidoz Juniormester
25. juni 2018 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Chrome

Efter års brug åbner Google Chrome nu kun et faneblad med titlen "untitled" og en sur smiley.
Af- og geninstallering afprøvet uden held. Ingen (Andre?) Tegn på virus eller lign. Fundet
Mvh
Avatar billede INK Ekspert
25. juni 2018 - 14:56 #1
I indstillinger kan du selv bestemme åbningssiden. Hvad har du sat den til?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2018 - 14:59 #2
CTRL+Shift+DELete - sender dig til en side hvor du kan slette cached data. Vælg "Forever", og slet al data...
Avatar billede caidoz Juniormester
25. juni 2018 - 16:00 #3
Efter geninstallation kan Chrome ikke startes. Heller ikke med Chrome. Exe i Applikationsmappen
Jeg bemærker at afinstallation med control panel efterlod gamle genveje til chrome på skrivebordet, hvilket undrer mig.
Crtl+shift+del giver ingen reaktion??  Så jeg kan ikke vælge noget med "forever".
Avatar billede caidoz Juniormester
25. juni 2018 - 16:26 #4
Hovsa! så virkede crtl+shift+del. Men det synes nu ikke at hjælpe.
Avatar billede INK Ekspert
25. juni 2018 - 16:30 #5
Du kan vælge at installere IOBIT Uninstaller, den fjerner alle spor af et program.

Du kan også installere CCleaner, der er god til at rydde op.

Når du har geninstalleret Chrome (og den virker) kan du i indstillinger sætte startside og gå i avancerede indstillinger og rydde evt. browserdata.
Avatar billede caidoz Juniormester
25. juni 2018 - 18:23 #6
Så lykkedes det efter brug af IOBIT samt manuel fjernelse af genveje fra skrivebord, samt genstart af PC for at fjerne en genstridig "Google update setup og Chrome setup", der åbenbart kørte i baggrunden.
Helt præcis årsag til problemet og hvad der løste det er jeg ikke sikker på, men tak for hjælpen.
mvh