Avatar billede Jettevestergaard Praktikant
26. juni 2018 - 18:49 Der er 7 kommentarer

Touchpad´s "museknapper" fungerer ikke

Touchpad´en på min ASUS-pc opfører sig mærkeligt. Man kan godt flytte musen ved at berøre touchpad´en øverst - men de to "museknapper" fungerer slet ikke. Er der mon nogen, der har en idé til, hvad man kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2018 - 19:27 #1
ominstaller bundkort drivere
findes inde på asus hjemmeside. slå din model op
Avatar billede Jettevestergaard Praktikant
26. juni 2018 - 20:25 #2
Kan der så ikke ske andre ting ved at gøre det? Jeg tror umiddelbart, at jeg på en måde har trykket på noget, som slår de to musetaster fra. Kan det være rigtigt?
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2018 - 20:36 #3
ved at installere driver, nulstilles ting.
jamen, du kan jo kigge i kontrolpanel om musemåtten har noget slået fra..?
Avatar billede poko1 Ekspert
26. juni 2018 - 20:47 #4
Kontrolpanel Mus
https://ibb.co/iBkmuo
Avatar billede Jettevestergaard Praktikant
26. juni 2018 - 22:05 #5
I eftermiddags var jeg inde og tjekke alt på pc’en, som jeg kunne forestille mig, også kontrolpanelet, men desværre var det uden effekt.
Avatar billede Jettevestergaard Praktikant
27. juni 2018 - 07:57 #6
Men hvis jeg ominstallerer driver til bundkort og "ting nulstilles" - hvad vil det så gøre ved andre ting på pc´en?
Hvad med driver til touchpad - kunne det være en idé at ominstallere denne?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. juni 2018 - 08:37 #7
Det allerværste der kan ske er jo hvis det ikke ændrer sig.
https://ibb.co/i8vF4o