Avatar billede lurup Ekspert
27. juni 2018 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hente gratis Adobe software.

Hvor er det man kan hente Adobe software gratis af ældre versioner ??
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2018 - 11:33 #1
Avatar billede lurup Ekspert
27. juni 2018 - 14:09 #2
Syntes ikke det er dem man kan hente gratis og bruge ubegrænset
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
27. juni 2018 - 15:55 #3
Jeg tro næppe du kan få gratis versioner af de gamle programmer det ville være en dårlig forretningsstrategi. Du kan evt. få 30 dage trials.
Du kan hvis man googler lidtdownloade de gamle versioner, men du skal stadig have en licenskode. Det er mere en service til dem der skal geninstallere.
Du kan downloade fx gamle Lightroom her
https://supportdownloads.adobe.com/product.jsp?product=113&platform=Windows

Det er i øvrigt efterhånden svært at få lov til at købe Adobes programmer idet de helst vil sælge abonnementer.
Men du kan købe de gamle versioner billigt brugte fx på ebay
Avatar billede hjolsen Ekspert
27. juni 2018 - 17:36 #4
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:57 #5
Tak