Avatar billede lurup Ekspert
27. juni 2018 - 13:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Team Viewer

Hej

Jeg har en TeamViewer som jeg er rigtig glad for.
Jeg hjælper nogle gange en veninde med hendes pc via denne program.
Jeg kan ikke bruge den længere til hendes pc da den tror hun er virksomhed ?
Hvad er gået galt ?
Har prøvet at slette den og installer den igen
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2018 - 14:02 #1
installer om på hendes pc
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2018 - 14:48 #2
Du skal nok anvende IOBIT uninstaller for at fjerne alle rester (cookies m.v.). Derefter rense med CCleaner. Genstarte og så prøve at geninstallere.
Avatar billede KHN Guru
27. juni 2018 - 15:53 #3
Jeg vil anbefale, at du henter Revo Uninstaller portable ned:
https://www.revouninstaller.com/download-free-portable.php

da IOBIT uninstaller indeholder uønsket programmer ifølge Virustotal Scan.
Avatar billede Mikael Ekspert
27. juni 2018 - 17:14 #4
Glem alt om at ominstallere TeamViewer HVIS de har lukket den ned.. Kun en installation på en anden computer, eller ny installeret win hjælper..

Ellers skriv til dem.. På engelsk.. De svare i løbet af 8 dage. Hmm
( De skal også have en kopi af seneste TeamViewer logfilen. )

Kæmper selv en kamp med dem.. Og bruger det IKKE kommercielt..
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2018 - 20:50 #5
hold jeg væk fra IOBIT, det er malware med inficerede drivere!
Avatar billede lurup Ekspert
27. juni 2018 - 21:24 #6
øv øv..
Lyder lidt bøvlet for en der sidder langt væk.
Findes der andet gratis software der kan det samme som Team viewer ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. juni 2018 - 21:35 #7
Prøv Unlocker. Har selv dette installeret og de virker fint :-) Det fjerner resterne af afinstallerede programmer.

https://unlocker-x64.en.softonic.com/download
Avatar billede klaudi Ekspert
27. juni 2018 - 21:56 #8
Her et lille udvalg i remote software
https://filehippo.com/software/networking/remoting/
Avatar billede kurtba Ekspert
27. juni 2018 - 22:31 #9
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:56 #10
Tak