Avatar billede cali1 Mester
27. juni 2018 - 19:09 Der er 2 løsninger

Gøre passive vinduer aktive Win10

Jeg har for et stykke tid siden ændret mine indstillinger i windows, jeg fandt ud af at hvis man har fx. 2 vinduer åbne, kunne man ændre indstillinger, så hvis man bare pegede på det bagvedliggende vindue, blev det fremhævet, man er altså fri for at klikke, men nu kan jeg ikke huske hvordan man gør.

Håber der er et lyst hoved herinde der kender tricket.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2018 - 09:39 #1
Du skal ind i Kontrolpanelet - øget tilgængelighed - Funktioner til øget tilgængelighed - gør musen lettere at bruge - sæt flueben ved "aktivér et vindue ved at holde musemarkøren over det"
Avatar billede cali1 Mester
30. juni 2018 - 08:31 #2
Mange tak, Thomas S