Avatar billede dejligeanders Novice
28. juni 2018 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

windows 10 kan ikke se min iPhone

Hej Eksperter

Hvorfor kan min lenovo-computer med windows 10 i finde min iPhone?
Jeg har sat min iPhone X i computeren med normalt USB-stik. Min telefon begynder at oplade og jeg skal skrive kode for at godkende at computeren må få tilgang til min iPhone, hvilket jeg har givet den.
Inde i enheder og printere kommer den op som "apple mobile device" under "ikke specifiseret".
Det hjælper ikke at køre fejlfinding:(

Hvad gør jeg?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juni 2018 - 12:15 #2
Første forslag: Du har husket at installere iTunes, ikke? - så vidt jeg ved har Windows 10 ikke indbyggede drivere til Apple enheder - de følger med iTunes.

https://www.apple.com/itunes/download/
Avatar billede INK Ekspert
28. juni 2018 - 12:28 #3
Du skal bruge den indbyggede app “Billeder” til at importere fotos fra din iPhone.
Avatar billede dejligeanders Novice
28. juni 2018 - 12:31 #4
Så lykkedes det:)

På linket fra e-jensen skrev de i 12 punkter hvordan man skulle gøre.
Sluttede dog i et af de sidste punkter med at lade den selv søge efter driver selv i stedet for at gøre det manuelt. Det virkede:)

Tak for hjælpen
Avatar billede Tom K. Forsker
21. august 2019 - 17:40 #5
Jeg har oplevet samme problem, dog med helpdesk som (total tyran;-) ) OG administrator.
Det endte med at de installere flg.:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/mediafeaturepack

og straks derefter fik jeg igen kontakt med Android, iPad og iPhone.
😁🤩😊