Avatar billede claus petersen Praktikant
30. juni 2018 - 19:49 Der er 3 kommentarer

jeg har et spil på min statinor der hakker hvad gør jeg

mvh claus petersen
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juni 2018 - 20:20 #1
Hvilket spil er der tale om?
Det kræver også oplysninger om computeren; hvilket styresystem, hvilken processor, hvilket grafikkort og mængden af RAM. Har den tidligere kunnet køre spillet uden problemer?
Der kan måske være tale om at temperaturen er for høj.
Installer gratisprogrammet Speccy, der er i stand til at giver mange oplysninger om pc´ens aktuelle tidstand.
Er der tale om en stationær pc, eller om en hjemmebygget!

https://www.ccleaner.com/speccy/download
Avatar billede eurositi Ekspert
30. juni 2018 - 20:44 #2
Vi kommer ikke videre, før du:
- Fortæller os, hvilket spil, der er tale om?
- Fortæller, hvilket grafikkort, din PC har? (Dette kan du se, hvis du højreklikker på Windows-ikonet i nederste venstre hjørne og Vælger Enhedshåndtering > Skærmkort > ... Hvilken model? )
17. juli 2018 - 11:47 #3
Udskift computer! Jeg anbefaler at du google på engelsk og finde en løsning, eller læs nyhedsartikler, der fremhæver det samme problem. Tænk jeg læser noget på http://www.abcnyheder.dk, at din computer skal opgraderes.