Avatar billede jarlja Forsker
01. juli 2018 - 06:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

En app der kan søge hele enheden for forskellige typer filer og så flytte dem samlet.

Hej og godmorgen.

I er bare så gode.

Jeg er ved at flytte det hele fra en tablet til en anden, og jeg har prøvet flere forskellige apps der udforsker mapper og filer,, men de kunne ikke søge på fil typer lige meget hvad filen hed, det er alle typer filer for billeder og Dokumenter.

På forhånd mange tak
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2018 - 08:05 #1
Hvad med at tilgå tablet fra en pc i windows stifinder ?  så er sagen jo klaret
Avatar billede INK Ekspert
01. juli 2018 - 15:27 #2
Det nemmeste er at gemme filerne i en sky. Det kan være Google Drev, OneDrive, Dropbox eller tilsvarende. I skyen kan du i en browser logge på og evt. sortere i filtyper, hvis du finder det nødvendigt. Ved at oprette samme sky-konto på den nye tablet er tingene automatisk overført.
Billederne ville jeg gemme i Google Fotos under alle omstændigheder.
Avatar billede jarlja Forsker
02. juli 2018 - 07:58 #3
Mange tak